خوب دوستان عزیز این هم آخرین عیدی من قبل از عید ! ( این کار سعی میشه تا 13 ادامه پیدا کنه ! ) :
اولین سرود ایران !
بوت عیدی بوی توت بوی کاغذ رنگی! فلشی فوق العاده با خدانندگان زیاد + فرهاد ! ) خیلی زیباست این دوتا !
خون پاک عاشقی در جان ماست
ریشه ی این عشق در ایرانماست
هم وطن نوروز تو پیروز باد!
ای وطن هر روز تو نوروز باد !
سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را برای یکایک شما دوستان آرزومندم
موفق باشید
شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks