اصلا چیز خوبی نیست یا هست ؟ اخه اصلا برای جملات منفی هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اصلا چیز خوبی نیست یا هست ؟ اخه اصلا برای جملات منفی هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام
یه چیز شاوغ پلوغ هم برای من بسازیدABTS توش باشه.بعد اگر تونستید از فیس لیس دوتا هم توش بزارید.
اگر نشد یه چیزی تو مایه های سرما و قندیل و از این حرفا ! اگر تونستید و براتون زحمت نشد 2 تاشو برام بسازید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زیاد سلوغ پلوغ نشد شما به بزرگی خودت ببخش :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
bloodthirsty (24-02-10)
سلام
من هم یه امضا می خواهم
با موضوع اینترنت و شبکه و داخلش نوشته باشه PCinternetبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
خیلی باهال شد درست همون چیزی که می خواستم ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این یکی هم خودم برا خودم درست کردم
نظر بدین
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خدا رو شکر که دوست داشتی !
این که ساختی هم قشنگ شده ولی یکم ساده هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوستان میشه درخواست برای امضاء های متحرک داد مثل تصاویر فلشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستشو بخوای من خودم زیاد تو فلاش سررشته ندارم یعنی بلد نیستم ولی اگه ثابت بخوای در خدمتم
Saeed-Milan (26-02-10)
چشم حتما در اولین فرصت روش کار میکنم
sardarn (25-02-10)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks