يكي واسه Pc.N
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
يكي واسه Pc.N
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
जीवन एक धोखा है.
چهار تا یوزر بار شیک و باحال برای طرفداران این رپرای معروف !
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نبینم این تاپیک بخوابه ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
™Ali (23-05-09)
عضو VIP شهرسختافزار
خیلی قشنگ شده...
ایول...
گسی نبود دیگه...
जीवन एक धोखा है.
عضو VIP شهرسختافزار
کاریزما جان بهتر بود از فونت استاندارد استفاده می کردی مثلا اون 021 خیلی زشت در اومده! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
درست میگه...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یکم زیادی بزرگ شده...
जीवन एक धोखा है.
فونت استاندارد باعث میشه کار ها تکراری بشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی قبول دارم021 بزرگ شده
حالا در مورد این چهار تا نظر بدین برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما به کی رای میدین ؟! من که به میر محسن کروبی نژاد :D
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
به نظرم اگه اینا قراره Userbar باشند نباید فونت ها این شکلی باشند!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط karizma برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در کل شعار های خوبی نوشتی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلامت باشی !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط jagvar+ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فونتش سعی کردم رسمی باشه فونت zar هست البته فبول دارم نباید bold میزاشتم
در مورد طرح مشکی هم که من خودم عاشقشم ! این یوزر بار رو چند وقت پیش یکی از بچه ها رو توی یک سایتی اخراج کردن اینو براش ساختم :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مگه فونتاش چه اشکالی دارن ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید حتما که نباید کلیشه ای باشه و همش از فونت استاندارد استفاده کرد !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باور کن 1 تا 2 ساعت داشتم تو اینترنت می گشتم ببینم شعار هاشون چیه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT SSA Member
کاریزما جان خیلی قشنگ شده
خسته نباشی...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نقد: بنده حس کردم که یه مقدار مشکل چند طرح قبل رو داخل این ها دوباره تکرار شده و نوع فنت هایی که استفاده کردین یک مقدار به خود طرح لطمه زده و یه نکتهی دیگه این که اگه بیشتر توجه کنید می بینید برای موسوی چون از یه براش استفاده کردین زیبایی خاصی به طرح داده شما سعی کنید همیشه رنگی رو انتخاب کنید که متناسب با خود طرح باشه.(و سعی کنید فضا های خالی کمتری داشته باشه)
و یه نظر دیگه : شما این دفه از زمینه سیاه استفاده کنید و از پترن سفید ،خط مایل استفاده کنیدو از فنت های فانتزی تری استفاده کنید احتمالا زیبایی خاصی به طرح بده
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
عضو VIP شهرسختافزار
اينم ساختيم...
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
जीवन एक धोखा है.
™Ali (07-06-09), Jagvar (06-06-09), pooyi_khafan (16-08-09)
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks