آخه وقتی من از اونا به طور مودبانه درخواست کردم و نساختن ما هم به اونا هیچ وقت نمیگیم
این به اون در:دی
کاربر شهرسختافزار
آخه وقتی من از اونا به طور مودبانه درخواست کردم و نساختن ما هم به اونا هیچ وقت نمیگیم
این به اون در:دی
SSA Super V.I.P
حجت عزیز شما کوتاه بیا . اونا اشتباه کردن درست ، ما مثل اونا نیستیم .
neo_apz عزیز فقط می تونم بگم که شما خودت هر Pattern ای بخوای میتونی درست کنی ، مهم نیست این که من گذاشتم چیه ، شما خودت بشین هر چیزی مد نظرته بساز .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
کاربر شهرسختافزار
چرا پستای آخر پاک شد؟؟
بابا ساسان سریع تر برام پ خ کن
ممنون
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks