من مشكل دارم اينجا :
وقتي كه مي خوام يك حرف از يك لايه حرفي را جابه جا كنم در لايه بعدي توي لايه اول هم همون تغيير رخ ميده !
چي كار كنم ؟
کاربر شهرسختافزار
من مشكل دارم اينجا :
وقتي كه مي خوام يك حرف از يك لايه حرفي را جابه جا كنم در لايه بعدي توي لايه اول هم همون تغيير رخ ميده !
چي كار كنم ؟
SSA Super V.I.P
حجت جان یه مشکلی هست اونم اینه که اگه مسابقه بزاریم مشخصا برندش سعید عزیزه !
ضمنا یه یوزبار برای ایران میخوام بسازم .
FireFox عزیز مطمئن باش که سعید عزیز جوابت رو خواهد داد .
ضمنا اینم پرچم ایران با کیفیت خدا که چون بزرگه لینکش رو میزارم ! لذتشو ببرید و افتخار کنید ! :
کد:http://sasan.parsaspace.com/Flag%20of%20Iran.png
آخرین ویرایش توسط sAsAn.K در تاریخ 13-09-07 انجام شده است
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks