در ضمن مهراد جان من یه آموزش تو انجمن فوتوشاپ گذاشتم میتونی بری از روی اون برای خودت یوزر بار انیمیشن و غیر انیمیشن بسازی!
آقا کسی لوگو اوپرا رو با بکگراند Transparent نداره؟
کاربر شهرسختافزار
در ضمن مهراد جان من یه آموزش تو انجمن فوتوشاپ گذاشتم میتونی بری از روی اون برای خودت یوزر بار انیمیشن و غیر انیمیشن بسازی!
آقا کسی لوگو اوپرا رو با بکگراند Transparent نداره؟
آخرین ویرایش توسط hOjjAt_PcNeTwOrK در تاریخ 11-09-07 انجام شده است
SSA Super V.I.P
بفرما حجت جان :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
Quick (11-09-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks