ايميج ردي
اول تو فوتوشاپ ميسازيم
مياييم تو ايميج ردي انيمت ميكنيم
در ضمن يوزر بار من كپي رايت داره از امضات وردار ;d
کاربر شهرسختافزار
ايميج ردي
اول تو فوتوشاپ ميسازيم
مياييم تو ايميج ردي انيمت ميكنيم
در ضمن يوزر بار من كپي رايت داره از امضات وردار ;d
بیشین بینیم بابا (شوخی)
یوزر بار میسازی مگه مجانی نیست؟
پس میتونیم بزاریم دیگه
حق کپی رایت محفوظه کسی پرسید میگم حجت درست کرده حله؟
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks