باید تنظیمات رجیستری مربوط به آیکن شما دست خورده باشه ... چیزی بیشتر نمی دونم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باید تنظیمات رجیستری مربوط به آیکن شما دست خورده باشه ... چیزی بیشتر نمی دونم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-^-
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز ریجستری ویندوز شما به هم خورده یا یک برنامه نصب کن که ریجستری ویندوز تو default
کنه یا ویندوزت را عوض کن
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks