سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه ,حرف شما درسته.
(اون پست من کلی بود هم برای سخت افزار هم نرم افزار و حتی خیلیای دیگه. حتی ماشین
حالا من یه سوال از شما میپرسم. کمپانی رنو و پژو که دو خودرو ساز با کیفیت فرانسوی هستن برای چی نمایندگی ندارن (با این حال که مشکلی تو روابط عمومی بین ایران و فرانسه نیست)
ولی میان خودرو های بی کیفیت چینی و کره ای رو ساپورت میکنن و قطععات یدکیشون رو از پژو و پراید هم بیشتر وارد میکنن؟؟؟
چون که سود میاره براشون. همینارو به قیمت با کیفیت میدن وقتی هم که با کیفیت وارد ایران بشه (اونم تازه اگه بشه) با کیفیت رو با قیمت کلسیونی به مردم میندازن)
بعدم من یه معذرت خواهی بکنم اولا اینکه ندیدم این تاپیک تو بخش اواژنگ هست بعدم حواسم نبود عنوان تاپیک مربوط به ساپورت اواژنگ هست.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks