Avajang (05-09-15), M3RS4D 50062 (05-09-15)
سلام فردا اگه خدا بخواد قرار یه کارت گرافیک 2 میلیونی بخرم با گارانتی آواژنگ ( 3 ساله )
تا 1 سات پیش خیالم از گارانتیش راحت بود ولی وقتی توی لیون داشتم میچرخیدم با این تاپیک روبه رو شدم
مشکلی بسیار جالب با گارانتی آواژنگ!!
واقعا طرز کار گارانتی اینطوریه ؟ اونم آواژنگ ؟
اگه ما خریدم بعد از 2 سالو 11 ماه که 1 ماه از گارانتی میمونه بخان اینطوری برخورد کنن بگید از همین الان بریم سمت ایسوس و سازگار
من یه بار رمم سوخت گارانتیش هم یه مغازه معمولی بود دادم بدون سوالی آنی تعویض کرد سالم داد
آخرین ویرایش توسط mehrad.s در تاریخ 05-09-15 انجام شده است
Avajang (05-09-15), M3RS4D 50062 (05-09-15)
|
سلام دوست عزیز :
مادربرد کاربر مورد نظر شما تعویض شده است . کادر خدمات شرکت آواژنگ نهایت تلاش ممکن را برای جلب رضایت کاربر مورد نظر به کار بستند . تمام موارد در اسرع وقت رسیدگی میشود . هم در این انجمن و هم در انجمنی که گفتید پرسنل پشتیبانی گیگابایت پاسخگو بودند . پس با خیال راحت خرید کنید .
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
والا 10 صفحه رو کامل خوندم بنده خدا این همه داغون شده میگید با خیال زاحت ؟ :| حتی اگه 1 روز از گارانتی مونده باشه شما تضمین تعویض با کالای نو رو میدی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Avajang (05-09-15), M3RS4D 50062 (05-09-15)
شرایط گارانتی شرکت آواژنگ مشخص هست دوست گرامی . سه سال گارانتی روی مادربردهای این شرکت و بقیه محصولات هم بر اساس زمان درج شده روی کارت گارانتی . تا آخرین روز گارانتی مادربرد خدمات گارانتی میگیرد . از روز اول برای این کاربر و دوست خوبمون پیگیری انجام شده و چون اصرار داشتند حتما با مدل خودشون تعویض بشه مقداری زمان صرف شده است چون مادربرد دیگری بصورت نو بهشون پیشنهاد شده که شخصا نپذیرفتند . هم در این انجمن که مرجع اصلی پشتیبانی آنلاین گیگابایت در ایران هست و هم در انجمنی که لینک گذاشتید کاملا پیگیری شده است .
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز شما باید نصبی به این قضیه نگاه کنی یعنی که بیای این گارانتی با گارانتی های شرکت های دیگه مقایسه کنی بنظرم در این صورت گارانتی آواژنگ کیفیت مطلوبی دارد و در بیشتر مرکز استان ها پشتیبانی کامل انجام می شود در مورد این داستان هم شما به هر شرکت دیگه هم مراجعه می کردی همین مشکلات داشتی حالا این که آواژنگ سعی در رضایت مشتری داره جای خوشحالی دارد
M3RS4D 50062 (05-09-15)
دوست عزیز با سلام
در موردی که در اینجا مطرح کردید لازم هست که یک موضوع رو مطرح کنم تا اونجایی که من از گارانتی اواژنگ خبر دارم کلیه محصولات گیگابایت در 6 ماه اول تولید با قطعه نوتعویض می شوند ( مادربرد های سری X99 در یک سال اول تولید با قطعه نو تعویض می شند ) در سایر سال ها خدمات گارانتی فقط تعمیر عرضه میشه
در موردی که دوست عزیزمون در تاپیک مطرح کردند که یک مشکل نرم افزاری هست شما به هر شرکت گارانتی در ایران مراجعه می کردید حتی اسم قبول گارانتی رو هم نمی شنیدید حال با اینکه تعویض قطعه برای ایشون انجام شده ضمن اینکه یک نکته خیلی مهم شرکت برد اکبند از Z87 که نزدیک به 3 نسل از اون می گذره رو موجود داشته باشه باید به گارانتی اون شرکت تبریک گفت که قطعه ای رو در انبار خودش نگه داشته باز دوست عزیز خرید محصول یک انتخاب کاملا شخصی محسوب میشه و خوب شما هم مثل من می تونید سایر گارانتی ها رو امتحان کنید و خوب بعد به یک مقایسه می رسید امیدوارم نتیجه ای که به دست میارید به ضرر شما نباشه و بتونید عاقلانه ترین تصمیم رو گرفته باشید
موفق باشیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
New Season
AMD>INTEL (05-09-15), M3RS4D 50062 (05-09-15), nima_hl (05-09-15), Pami (06-09-15), SOHR@B (06-09-15)
|
بشخصه تا یک چیزی رو خودم تجربه نکنم قبول نمیکنم اون موضوع رو و همچنین اظهار نظر ادم نباید یکطرفه به قاضی بره اما خودم وقتی داشتم x99 گیگابایت و میخریدم جمله گارانتی رویایی یک سال تعویض روی خریدم تاثیر گزار بود و شرکت گارانتی کننده موظف هست در زمان یکسال به گفته و قول خودش جنس معیوب رو با نو عوض کنه در واقع میشه یکسال warranty در ضمن اون جنس باید اکبند باشه نه تعمیری نه اورکلاک شده نه حتی 5دقیقه استفاده شده
Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
CPU: intel Core i7 5820K
RAM: G.Skill 16G bass 3000 cl 15
VGA: Msi Gforce GTX580 Lightining
MAIN: Giga x99 ud5 wifi
M3RS4D 50062 (05-09-15)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از روز اول؟! منظورتون اینه که بعد از دو هفته پیگیری بازم می گفتن در مرحله فرایند کنترل کیفیته دیگه؟! من اصرار نداشتم حتماً با مدل sniper 5 تعویض شه. به من گفتن فقط بورد شما با بورد z87 معاوضه میشه و کارکرده! گفتم چرا کارکرده؟ پاسخ دادن که چون z87 آکبند تو بازار نیست. گفتم خوب z97 یا z170 بدید مابه التفاوت رو پرداخت میکنم گفتن نمی شه! بعد از پیگیری در لیون و اقدامات کاربر G1 Infinity بنا شد با آکبند تعویض بشه که ایشون گفت با مدل oc تعویض می کنیم. منم گفتم با مدل های گیمینگ g1 تعویض کنید چون بورد خودم مدل گیمینگ بوده. که شما هم گفتید با مدل عین بورد خودت تعویض می شه. که نهایتاً هم پی نوشت 2 شد که در همون فروم توضیح دادم جریان چی بوده
مشکل نرم افزاری؟ اروری که مربوط به پل جنوبی می شه مشکل نرم افزاریه؟ صدای نویز استاتیک در سیستم آنبورد صدای بورد نرم افزاریه؟ مشکلات بورد رو روی کاغذ نوشتم به بورد قبلی ضمیمه شده . ضمناً اگه نرم افزاریه چطوریه که آواژنگ به من اعلام کرد بورد قابل تعمیر نیست و تعویض میشه؟! ضمناً بورد من تا تاریخ 2 سپتامبر 2016 گارانتی داشت یعنی زمان مراجعه بیش از یکسال از گارانتی مونده بود. طوری رفتار نکنید که انگار چند روز از گارانتی مونده بوده و شما هم منت سر ما گذاشتید!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Moein برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
****
همونطور که اون روز مدیر آواژنگ تلفنی به من گفت به لیون اعلام می کنیم اون تاپیک رو حذف کنه یا قفل کنه همون اتفاق هم افتاد. مدیران لیون اون تاپیک رو قفل کردن.
من دیگه نه کاری به این فروم شهرسخت افزار دارم نه دنبال این داستان رو می گیرم. شما هم لطف کنید نه یک کلاغ چهل کلاغ کنید نه حرف تو دهن من بذارید. همه چیز با مدرک و مستدل موجوده.
به تبلیغات خودتون ادامه بدید براتون آرزوی موفقیت می کنم. اما هر زمان که ببینم با تغییر در صورت مسئله و استنتاج به نفع خودتون و تغییر در حقایق اون قضیه رو طور دیگه ای نشون می دید قطعاً ساکت نمی شینم.
موفق باشید
M3RS4D 50062 (07-09-15), خبات کریمی (06-09-15)
دوست عزیز دلیل ادامه بحث از طرف شما را متوجه نمیشیم . تیم آنلاین پشتیبانی گیگابایت از زمانی که در قسمت پشتیبانی عنوان کردید مشکلی با تعویض هست هم در این انجمن که انجمن رسمی پشتیبانی گیگابایت هست و هم در انجمن دیگر به خاطر مطرح نمودن پاسخگو شما بودند . اگر این مدعی این هستید که کار شما پیگیری نشده با عرض معذرت دارید کم لطفی میکنید .
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اتفاقاً خوب متوجه می شید. هر کسی پست اول و پست شماره 88 اون تاپیک در لیون رو خونده باشه خوب متوجه می شه. اما منافع ما انسان ها اجازه نمیده که به هر حقیقتی اعتراف کنیم!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گفتم که برام اهمیتی نداره کلاً قید این گارانتی رو زدم و به هیچ کس هم توصیه نمی کنم.اما تجربه خوبی بود!! ضمن این که فکر نکنید قفل شدن اون تاپیک در اون فروم باعث می شه دهن ما هم قفل بشه و هر طوری خودتون دوست دارید حقایق رو تغییر بدید! و فراموش نکنید حقوقی که در پایان ماه از آواژنگ دریافت می کنید حاصل اعتماد و انتخاب مشتریان این شرکت بوده!
من دیگه کلاهمم در آواژنگ بیفته نمیرم بردارم و کاری با این شرکت نخواهم داشت. همین که دو نکته ای که عرض شد فراموش نکنید برام کفایت می کنه.
و در پایان ممنون می شم این بحث رو دیگه ادامه ندید. هم من می دونم چی شده و هم شما . ادامه این بحث بجز کدورت و ناراحتی حاصل دیگه ای نداره.
ممنون
M3RS4D 50062 (07-09-15), SOHR@B (10-09-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks