پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
سلام من ناصر هستم کامپیوتر بایت سیستم
هر موقه هر مشکلی که داشتم توی انجمن مطرح نمودم جواب گرفتم مخصوصا از برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] که به موقع و توضیح خیلی مفید مرا یاری کردند و از بقیه دوستان نیز که راهنمایی می کنند کمال تشکر را دارم
انشاالله توی این انجمن بتونیم از تجربیات همدیگر استفاده نماییم و تا حد امکان و توان مشکلاتمون را برطرف کنیم.
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
سلام من ناصر هستم کامپیوتر بایت سیستم
هر موقه هر مشکلی که داشتم توی انجمن مطرح نمودم جواب گرفتم مخصوصا از
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] که به موقع و توضیح خیلی مفید مرا یاری کردند و از بقیه دوستان نیز که راهنمایی می کنند کمال تشکر را دارم
انشاالله توی این انجمن بتونیم از تجربیات همدیگر استفاده نماییم و تا حد امکان و توان مشکلاتمون را برطرف کنیم.
سلام دوست عزیز
ضمن تشکر از شما به خاطر ثبت تجربه . امیدوارم رضایت کامل از e-support آواژنگ داشته باشید .
موفق و موید باشید:11():
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
مصطفی آرمان
سلام - من هم باید تشکر کنم از اقا امید عزیز برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] به خاطر اینکه به تمام سوالات کاربرا جواب میده واقعا انسان بزرگواریه که با این همه صبر و حوصله کار همه رو راه میندازه
امیدوارم همیشه سلامت باشن:11():
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
مصطفی آرمان
سلام - من هم باید تشکر کنم از اقا امید عزیز
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] به خاطر اینکه به تمام سوالات کاربرا جواب میده واقعا انسان بزرگواریه که با این همه صبر و حوصله کار همه رو راه میندازه
امیدوارم همیشه سلامت باشن:11():
سلام دوست عزیز
ضمن تشکر از شما به خاطر ثبت تجربه . امیدوارم رضایت کامل از e-support آواژنگ داشته باشید .
موفق و موید باشید:11():
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
راهنمایی بسیار به موقعی گرفتم که باعث شد از یه ضرر خیلی زیاد جلوگیری کنم، چون قبل از افزایش شدید بازار مادربردم رو عوض کردم تا از پروفایل رم هام پشتیبانی کنه، b150 بود z170 تغییر دادم
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
راهنمایی بسیار به موقعی گرفتم که باعث شد از یه ضرر خیلی زیاد جلوگیری کنم، چون قبل از افزایش شدید بازار مادربردم رو عوض کردم تا از پروفایل رم هام پشتیبانی کنه، b150 بود z170 تغییر دادم
سلام دوست عزیز
ضمن تشکر از شما به خاطر ثبت تجربه . امیدوارم رضایت کامل از e-support آواژنگ داشته باشید .
موفق و موید باشید:11():
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
سلام. من یه مارد بود x99 ud4 و یه گرافیک 1080 xtreme از شرکت گیگابایت خریدم. بعد موتاژ قطعات چنتا مشکل از جمله اورکلاک نشدن CPU و البته مشکل ارور بلواسکرین داشتم.
که با خدمات به موقع و پاسخگویی انلاین سریع گیگابایت مشکلم حل شد و درایور هایی که لازم داشتم برام ارسال شد.
البته این مشکل شانسی بود و من از ۱۲ سال پیش تا الان مشتری گیگابایت بودم. هم مادربورد هم گرافیک. ولی این اولین باری بود که نیاز به پشتیبانی داشت.
کیفیت بینظیر و پشتیبانی بینظیر. چی از این بهتر!؟؟؟
ممنونم گیگابایت و متخصصین گیگابایت.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نقل قول:
سلام. من یه مارد بود x99 ud4 و یه گرافیک 1080 xtreme از شرکت گیگابایت خریدم. بعد موتاژ قطعات چنتا مشکل از جمله اورکلاک نشدن CPU و البته مشکل ارور بلواسکرین داشتم.
که با خدمات به موقع و پاسخگویی انلاین سریع گیگابایت مشکلم حل شد و درایور هایی که لازم داشتم برام ارسال شد.
البته این مشکل شانسی بود و من از ۱۲ سال پیش تا الان مشتری گیگابایت بودم. هم مادربورد هم گرافیک. ولی این اولین باری بود که نیاز به پشتیبانی داشت.
کیفیت بینظیر و پشتیبانی بینظیر. چی از این بهتر!؟؟؟
ممنونم گیگابایت و متخصصین گیگابایت.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
سلام دوست عزیز
ضمن تشکر از شما به خاطر ثبت تجربه . امیدوارم رضایت کامل از e-support آواژنگ داشته باشید .
موفق و موید باشید:11():
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
سلام سید پوریا زرآبادی هستم
امروز به مشکل جدی در مورد بوت نشدن سیستم و ریست های پیاپی هنگام استفاده از گرافیک آنبرد برخوردم مادربرد هم Z170 X GAMING 7 بود که با همت و بزرگواری اقای برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ] که وقت . بی وقت پاسخگو بودن مشکل برطرف شد و از بردن مادربرد به گارانتی معاف شدم ممنون از پشتیبانی عالیتون
پاسخ: دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
درود و سپاس
مشکل در بایوس F21b مادر بورد Z170X Gaming 3 rev 1 که منجر به هنگ سیستم پس از استارت اپ میشد با کمک دوستان به بایوس F20 برگردانده شد و در این بایوس نیز هم چنان مشکل دور فن ها و Xmp به قوت خود باقیست سپاس از همه ی دوستان
منتظر بایوس بدون درد سر و فاینال هستیم
فرستاده شده از LG-D724ِ من با Tapatalk