نه اصلا اینطور نیست. کدوم مدلش؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط life24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه اصلا اینطور نیست. کدوم مدلش؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط life24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Mehrdad.A 88 (01-04-15)
وال امدل دقیقش یادم نیست یکی از بچه ها حدود سال 92 آبان ماه خریده بود ما دیدیم خیلی سنگینهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظر من HTC گوشی های خوبی داره میزنه
سامسونگ هم راستش نمی پسندم
بعد هم لومیا ها نسبت به ظاهرا ش قیمت شون بالاست. مثل لومیا 1020... چه خبره این قیمت؟
نرم افزار های ویندوز فون خیلی کم هست و کسی روش مانور نمیده...کسی حاضر نیست قیمت بالا بده..
طرف گوشی اندروید میگیره .. برای هر چیزی که میخواد 10 تا نرم افزار مشابه داره..
حق انتخاب داره
الان همه جا حرف از اندروید و یادگیری اون و برنامه نیوسی اون هست..
من به یک چیز اعتقاد دارم:
دسکتاپ در اختیار ماکروسافت است(ویندوز)
سرور ها در اختیار توزیع های لینوکس
موبایل ها در اختیار اندورید
بحث طراحی وب سایت ها.. 80 درصد قضیه در اختیار PHP و مقداری دست asp.net (در ایران بیشتر مردم سمت asp.net هستند)
اینها واقعیت است و بعید میدونم به این زودی ها تغیر کنه
M3RS4D 50062 (01-04-15), Mrp7 (01-04-15)
تو سنگین بودنش که منم باهاتون موافقم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط life24 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی من این سنگینی رو میپسندم .حس خوبی میدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (04-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks