من بیشتر دلم می خواد Assassin's Creed 2 زودتر بیاد!
ببینم این عکس ها مال خود بازی هستند که اعتمادی بهشون نیست؟
یعنی کلا بازی تغییر کرده؟
من بیشتر دلم می خواد Assassin's Creed 2 زودتر بیاد!
ببینم این عکس ها مال خود بازی هستند که اعتمادی بهشون نیست؟
یعنی کلا بازی تغییر کرده؟
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
کاربر شهرسختافزار
این عکسا رو من تو یه فروم خارجی پیدا کردم بنابراین نمیدونم که آیا قابل اعتماد هستن یا نه! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Quick برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد AC2 منم منتظرشم! خیلی باحاله بازیش ضمن اینکه داستانش در قسمت اول رو هوا موند!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد POP هم طبق اخبار منتشر شده این بازی کلا با سه گانه قبلی (هم از نظر داستان و هم از نظر گیم پلی) متفاوت خواهد بود. سازنده ها قول یک بازی فوق العاده را دادن!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
Labyrinth (30-05-08), Overclocker (30-08-08), Quick (30-05-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks