بعضی از کاربران گفته بودند که نتوستند رای بدند,این عکس رو میزارم تا بدونن چجور رای بدن.
بقیه بازی ها هم به همین شکل هستند
کاربر شهرسختافزار
بعضی از کاربران گفته بودند که نتوستند رای بدند,این عکس رو میزارم تا بدونن چجور رای بدن.
بقیه بازی ها هم به همین شکل هستند
آخرین ویرایش توسط *MoJtAbA* در تاریخ 13-12-13 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks