تو این مقاله نوشته که مایکروسافت گفته فقط 18% از مردم با پی سی بازی می کنن.... اینو خطاب به بعضی از دوستان میگم که کنسول ندارن اگه میخواین از زندگی گیمری لذت ببرین برین کنسول بگیرین!!!
تو این مقاله نوشته که مایکروسافت گفته فقط 18% از مردم با پی سی بازی می کنن.... اینو خطاب به بعضی از دوستان میگم که کنسول ندارن اگه میخواین از زندگی گیمری لذت ببرین برین کنسول بگیرین!!!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
خیلی جالب بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ویرایش توسط مدیریت انجمن شهر سخت افزار
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks