ادامه؟ من زیاد آشنایی با سری های Tom Clancy ندارم اما تا اونجا که می دونم سری های Ghost Recon و Rainbow Six به هم مرتبط نیستند.(فکر کنم Rainbow Six الهام گرفته شده از رمانی هست که توسط خود Tom Clancy نوشته شده درحالی که برای سری های Ghost Recon اینطوری نیستش) تازه ترین نسخه در سری Ghost Recon اسمش Tom Clancy Ghost Recon's Phantom هست که یک بازی مولتی پلیر هست و تازه ترین نسخه برای Rainbow Six هم Tom Clancy Rainbow Six Vegas 2 بوده و Siege هم قرار هست در 2015 منتشر بشه اما تاریخ دقیق تری هنوز مشخص نشده. (در این Tom Clancy Rainbow Six Vanguard هم برای iOS, Android عرضه شده).

Tom Clancy's The Division یک بازی آنلاین هست و قرار هست 2015 عرضه بشه اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه مشخص نشده. (به احتمال زیاد باید حتما نسخه اصل این بازی را تهیه کنید تا بتونید بازی کنید).
یعنی این دو بازی ربطی به Tom Clancy’s recon
ندارند ! پس میشه 3 تا نسخه از
Tom Clancy’s که قراره بیاد ؟

رفیق اصلا
Tom Clancy کلا چند تا نسخه میخاد بده بیرون و داده بیرون ؟؟؟ متوجه نشدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید