امیدوارم واسه ایکس باکس بیاد چون پی سی من نفتیه!
امیدوارم واسه ایکس باکس بیاد چون پی سی من نفتیه!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
احتمال 100درصد واسه کنسول ها می اد.چون فروش کنسول خیلی رفته بالاو همه که کامیتوتر ها قوی ندارند.
احتمال 100درصد واسه کنسول ها می اد.چون فروش کنسول خیلی رفته بالاو همه که کامپیوتر ها قوی ندارند.
Quick (22-10-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks