من بازی کردم ! کلی خفنه !
Gameplay خفن ، صدا خفن ، داستان خفن ، گرافیک خفن !
SSA Super V.I.P
من بازی کردم ! کلی خفنه !
Gameplay خفن ، صدا خفن ، داستان خفن ، گرافیک خفن !
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
AMD>INTEL (17-10-08), Overclocker (17-10-08)
خوب تو واقعیت باید بیشتر از اون بزنی بخوره به هدف! بری سربازی Ge 3 بدن دستت میبینی شلیک کردن یعنی چی !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
Overclocker (17-10-08)
کاربر شهرسختافزار
بازي بسيار قشنگي بود هم از نظر گيم پلي هم گرافيك هم داستان
دوستاني هم كه ورژن قبلي رو بازي نكردند بازي كنند بعد بگن بالاي كله ادما چيه
با كارت زير 8800 اصلا فكرش رو هم نكنيد
خلاصه ديشب تموم كردم آخرش زد ادامه داره
Trance (18-10-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks