من فک میکنم به زودی همه بازی ها آنلاین میشن. اگه دلار پایین بود میشد خیلی از بازیها رو اورجینال خرید
کاربر شهرسختافزار
من فک میکنم به زودی همه بازی ها آنلاین میشن. اگه دلار پایین بود میشد خیلی از بازیها رو اورجینال خرید
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
AMD>INTEL (15-06-15)
همکار انجمن بازیهای کامپیوتری
می تونید با هماهنگی با سایت های مختلف که برای خرید نسخه اصل بازی ها هستند در زمان حراجی های مختلف به خرید بپردازید. گاهی اوقات هم وابسته به جایی که این سایت ها بازی هاشون رو تهیه می کنند از همون قیمت های خیلی خوبی رو ارائه می کنند مثل Mortal Kombat X نسخه اروپایی الان 49 هزار تومان هست. قدیما خرید نسخه روسی بازی خیلی رسم بود از اونجایی که معمولا میشد زبون بازی رو به انگلیسی تغییر داد منتهی الان با قوانین جدید استیم مطمئن نیستم برای استیم این کار شدنی باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MICPET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان به طور مثال استیم حراجی داره. گرچه NFS جدید به احتمال تنها بر روی Origin عرضه خواهد شد و خریدارهای مختلف زمانی که بحث حراجی پیش میاد بیشتر راقب به همکاری در زمینه حراج های استیم هستند تا جاهای دیگه.
AMD>INTEL (15-06-15), Mehrdad.A 88 (15-06-15)
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks