درود
آقا پروژه جنرال از شرکت ea کلا منتفی شد؟
دیگه تولید نمیشه؟
دلیلی ذکر نشده؟
درود
آقا پروژه جنرال از شرکت ea کلا منتفی شد؟
دیگه تولید نمیشه؟
دلیلی ذکر نشده؟
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
AMD>INTEL (09-12-14)
همکار انجمن بازیهای کامپیوتری
Command & Conquer: Generals 2 که معروف به Command and Conquer 2013 بوده یک سری تولیدش لغو شد اما EA دوباره مثل اینکه در نوامبر 2013 اعلام کرد که میخواد به زنده کردن این پروژه بپردازه (حالا این دفعه ژنرالز 2 واقعا باشه یا نه مطمئن نیستم)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SOHR@B برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (16-12-14), M3RS4D 50062 (09-01-15), SOHR@B (09-12-14), مهدی بهادرفر (09-12-14)
همکار انجمن بازیهای کامپیوتری
بازی NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 به طور رسمی معرفی شد و اعلام شد که بهبود گرافیکی عظیمی نسبت به نسخه قبل خواهد داشت. این نسخه برای PC,X1,PS4 عرضه خواهد شد. مانگای Naruto چند وقت پیش به پایان رسید و به احتمال این بازی به سمت پایان داستان حرکت می کند. حالت مولتی پلیر تک به تک هم در این نسخه بازخواهد گشت.
*MoJtAbA* (16-12-14), M3RS4D 50062 (09-01-15), Mehrdad.A 88 (18-12-14), nima_hl (17-12-14), مهدی بهادرفر (16-12-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks