این هم دقیق نوشته
http://www.sarzamindownload.com/contents/1780/
این هم دقیق نوشته
http://www.sarzamindownload.com/contents/1780/
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dark Devil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز من اول با گوشی به اینترنت مودم به صورت بیسیم وصل میشم.
بعد بلوتوث گوشی رو روشن می کنم و قابل دیدن برای دستگاههای اطراف می کنمش
بعد از تو قسمت اتصال و نقاط قابل حمل(گوشی من منوش به فارسی هست. اس4) تیک اتصال بلوتوث رو میزنم
بعد میام تو سیستم کامپیوترم(لب تاپ نیستش در اصل و دسکتاپ با کارت شبکه وایرلس بلوتوث دار هست) و روی آیکون بلوتوث کنار ساعت در پایین صفحه دسکتاپ راست کلیک می کنم
از منوی باز شده گزینه join a personal area network رو انتخاب می کنم(از قبل گوشیم و سیستمم با هم جفت شده اند)
صفحه ای برام باز میشه که توش آیکون موبایلی هست که زیرش اسم گوشیم نوشته شده.
روی اون راست کلیک می کنم و به ترتیب گزینه های connecting using >direct connection رو میزنم که مینویسه connection succseful اما متاسفانه وصل نمیشه و پایین همون صفحه جلوی عبارت status مینویسه not connected
- - - Updated - - -
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
متاسفانه هم در روشی که در پست دوم گذاشتید(روش شماره 1) و هم در روشی که در پست قبل گذاشتید تماما در صورتی عملی هستند که گوشی اینترنتشو از دکلهای مخابراتی گرفته باشه
یعنی به اینترنت 3g یا 4g وصل باشه و نه به اینترنت مودم adsl
آخرین ویرایش توسط david-ebi در تاریخ 20-05-16 انجام شده است
cpu;intel 5820k
main:gigabite x99 gaming 7 wifi
VGA:gigabite gaming g1 gtx 980ti
Ram:G.Skill 4*4 ripjaws4 2666 CL15
optical drive:pioneer blurey writer s09 XLT
cpu cooler:noctua u14s *2 fan
power:EVGA supernova p2 1000w
case:Green x8 Raptor
monitor:Samsung s27d590 plus
S.S.D:Samsung evo 850 500G
H.D.D1:WD 2T BlackH.D.D2:Seagate baraccuda 2T
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks