مجتبی جان روی Xperia SP به خوبی اجرا شد. فقط حجمش خیلی زیاده کل حافظه ی گوشیمو پر کرد!
ولی خیلی باحاله! اون حرکت کذایی رو هم میشه زد! (بوق بوق کردنو میگم!)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مجتبی جان روی Xperia SP به خوبی اجرا شد. فقط حجمش خیلی زیاده کل حافظه ی گوشیمو پر کرد!
ولی خیلی باحاله! اون حرکت کذایی رو هم میشه زد! (بوق بوق کردنو میگم!)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هنوز مثه قدیما بدون خط کشی موندی
هنوز مثه خاطرات خوبه بچه گیمونی
هنوز کلی ترس تو دلته ازپیر شدن
همه بزرگ میشن ولی تو بچه می مونی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks