دوست عزیز تنها کرکی که من تونستم پیدا کنم این بود :
کرک 1.0.4
حجم 5.3MBکد:http://rapidshare.com/files/252357431/GTA_IV_1.0.4.0_crack-NO_CD_FIX_.rar.html
بعد از امتحان نتیجه رو اعلام کن . ( خودم هنوز وقت نکردم امتحانش کنم )
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز تنها کرکی که من تونستم پیدا کنم این بود :
کرک 1.0.4
حجم 5.3MBکد:http://rapidshare.com/files/252357431/GTA_IV_1.0.4.0_crack-NO_CD_FIX_.rar.html
بعد از امتحان نتیجه رو اعلام کن . ( خودم هنوز وقت نکردم امتحانش کنم )
کاربر شهرسختافزار
اگه میشه این دو مشکل من رو حل کنید :
1 - من نمیتونم در مرحله ای که مربوط به کافی نت هستش از کامپیوترها استفاده کنم . هرقدر هم که کلید E رو فشار میدم کامپیوتر عمل نمیکنه و نیکو در حالت عادی هستش !!! کلید E هم سر جاشه و مشکلی نداره . از کرک رازور استفاده میکنم . مشکل از کرک نیست ؟؟؟
2 - من نمیدونم درایور گرافیکم نسخه جدید و آپدیت شده هست یا نه . از کجا میشه فهمید نسخه آپدیت شده هستش ؟ و بگید در FSP بازی چقدر تاثیر داره ( درایور جدید ) اگه میشه لینک نسخه ایکس پی درایور نسخه جدید گرافیک های ATI Radeon رو قرار بدید. گرافیک من : Asus EAH4670 1GB هستش.
امیدوارم یکی از دوستان به سوالاتم جواب بده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks