کسی نفهمید چطور میشه از سیو ها بک آپ گرفت؟
میخوام ویندوز عوض کنم
کاربر شهرسختافزار
کسی نفهمید چطور میشه از سیو ها بک آپ گرفت؟
میخوام ویندوز عوض کنم
कभी हार
برو به قسمت :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Armin-N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اطلاعات اینجا را بک- آپ بگیر با اونی که توی My Document هست ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدکد:X:\Documents and Settings\XXXXX\Local Settings\Application Data\Rockstar Games
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Armin-N (27-12-08), D J V A H I D (27-12-08)
کاربر شهرسختافزار
Toye vista in address nist bara vista mishe begid chi kar bayad kard?برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
in male XP eبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hydrix868 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدکد:C:\Users\XXXX\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV C:\Users\xxxx\AppData\Local\Microsoft\XLive
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks