با بامداد جان موافقم ولی خیلی ها منتظرشن کسی نیست که اونو نشناسه البته چون روی پی سی نیست هم باز فروشش کم میشه!!!!
بله
خیر
با بامداد جان موافقم ولی خیلی ها منتظرشن کسی نیست که اونو نشناسه البته چون روی پی سی نیست هم باز فروشش کم میشه!!!!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
bamy (17-04-08)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Quick برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من دارم میرم xbox360 بخرم!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به همون دلیلی که بامداد عزیز گفتن به اندازه halo3 فروش نخواهد کرد.
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
bamy (17-04-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks