درست شد اون گزینه بود؟
درست شد اون گزینه بود؟
هر چی گشتم پیدا نکردم البته توی همه ورژن های FIFA که من دیدم تنظیماتش اصلا پیچیده نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط curtis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks