مگه متال گیر 4 اومده؟؟؟فکر کنم که می خواد همزمان با این بازی لانچ بشه البته با قابلیت تازه .مثل DualShock 3 controller و...... مثل ایکس باکس که باورود بازی ها لو 3 یه کنسول با طرح این بازی ارائه کرد.
Keih@n.G (28-02-08)
همکار سابق انجمن
یه عکس ازش پیدا کردم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks