به نقل از انجمن Surfer Girl اعلام شده عنوان Gears of War 2 برای سال 2008 و عنوان Gears of War 3 برای سال 2010 بعد از اتمام تمام عناوین انحصاری و غیر انحصاری به صورت اتمام نهایی بازی های کنسول منتشر خواهد شد!
bazicenter
به نقل از انجمن Surfer Girl اعلام شده عنوان Gears of War 2 برای سال 2008 و عنوان Gears of War 3 برای سال 2010 بعد از اتمام تمام عناوین انحصاری و غیر انحصاری به صورت اتمام نهایی بازی های کنسول منتشر خواهد شد!
bazicenter
پس شماره 3 رو هم میده؟!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
Gears of War در حال بازی هستــــــــــــــــــــــ ــــــیم
بازی خیلی خوبی هستش
همزمان دارم 3 تا بازی رو جلو میبرم
کریسیس - Gears of War - ترس (fear3)
کریسیس بالاترین گرافیک رو میخاد با 8600 جی تی لیتک بازی میکنم با 2 گیگ رم بازم گرافیک کم میاره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ترس هم خیلی بازی جذابی هستش حتما" بازی کنید
Trance (10-12-07)
Gears of War بازیش چطوره؟محیط بازی خوب هست یا نه؟گرافیک وگیم پلی و صدا خوبه یا نه؟
کریسیس) این بازی یک سیستم high end می خواد.فکر کنم 3 یا 4 میلیونی می خواد.گرافیک دوتا 8800 gtx ultra سی پی یو quid core intel چهار هسته ای رم هم 4 گیگ .تازه بازم افت فریم داری .فکر کنم 40 فریم نده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Quick (13-12-07)
بازی بدی نیست و گرافیکی آنچنان بالای هم نمیخادبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط trance برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هوش مصنوعی بدی نداره هوش مصنوی افرادت هم بالاس ولی تند تند غش میکنن باید ای بری آمپول بزنی تا زنده بمونن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یادت باشه بعد از نصب باید تمام بخش های گرافیک رو کیفیت بالا انتخاب بکنی اگه گرافیکت میکشه چون دیفالتش رو پائینترین کیفیت گذاشته ...
در مورد کریسیس درسته حق با شماس خیلی گرافیکلی بالای میخاد
در ضمن الان تو بازی گیر کردم خیلی سخت شده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تقریبا" بازی رو نصف کردم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Gears of War 2 روز 15 نوامبر 2008 منتشر میشود
سایت معتبر CVG اعلام کرد عنوان Gears of War 2 روز 15 نوامبر 2008 برای X360 عرضه خواهد شد و تا چند روز آینده این عنوان در سایت Amazon برای پیش فروش و تحویل در روز 15 نوامبر حاضر خواهد بود!
بازی سنتر
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
Trance (18-12-07)
کاربر شهرسختافزار
trance جان چه خبره عزیزم مگه میخوام برم فضا که 4 میلیون سیستم ببندم یعنی به نظر شما با یک gtx نمیشه در رزلوشن 1280 نسبتا فریم خوبی را با جزئیات بالا بدست آورد؟
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
کاربر شهرسختافزار
راستی من با gears of war مشکل دارم.
چند مرحله که جلو میرم همه save هام پاک میشه و سیستم نمیتونه اونا رو پیدا کنه خواهش مکنم کمکم کنید چون واقعا از اینکه هی دوباره شروع کنم خسته شدم.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
omid0120 (04-01-08)
کاربر شهرسختافزار
با سلام خدمت همه دوستان عزيزم باري Gears Of War گرفتم دارم بازي مي كنم اما متاسفانه تو مراحل بالاتر سيو نمي شه و دو باره بايد از اول شروع كنم اينم بگم كه سيوهم داره يعني با اف5 من خودم سيو كنم اما نشون مي ده كه سيو شده اما وقتي از بازي بيرون مي يام متاسفانه بايد از اول شروع كنم ديشب بيش از سه ساعت بازي كردم اما حالا كه امدم بازي كنم ديدم سيو نشده و همه تلاشم حدر رفت ممنون مي شم راهنمايي كنيد بگيد چه طوري سيوش كنم دوباره مي گم با كليد اف 5 سيو مي شه اما از بازي كه بيرون مي ياي ديگه سيو نمي شه و بايد از اول شروع كني
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks