سلام
رضا جان درخواست کرده بودن دمو یا تریلر تعقیب و گریز پلیس رو بزارم منم گذاشتم این تعقیب گریز مربوط به بازی gta iv هست امیدوارم به کارتون بیاد.اگه از این خوشتون نیومد بگید یکی دیگه بزارم.
کاربر شهرسختافزار
سلام
رضا جان درخواست کرده بودن دمو یا تریلر تعقیب و گریز پلیس رو بزارم منم گذاشتم این تعقیب گریز مربوط به بازی gta iv هست امیدوارم به کارتون بیاد.اگه از این خوشتون نیومد بگید یکی دیگه بزارم.
K.T.K.N (14-09-13), mahdi-O_o (27-08-13), morteza_bn (14-09-13), Rezasam1 (26-08-13)
خیلی ممنون از لطفت برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای من لینک ارور میده : You don't have permission to access
کاربر شهرسختافزار
K.T.K.N (14-09-13), mahdi-O_o (27-08-13), morteza_bn (14-09-13), Rezasam1 (26-08-13)
ممنون مجتبی جان حسابی افتادی تو زحمت از لینک دوم دانلود کردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط *MoJtAbA* برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
واسه یک تیکه 10 ثانیه ای میخواستم عالی بود
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (26-08-13), K.T.K.N (14-09-13), morteza_bn (14-09-13)
کاربر شهرسختافزار
خواهش میکنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Rezasam1 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
K.T.K.N (14-09-13), mahdi-O_o (27-08-13), morteza_bn (14-09-13), Rezasam1 (26-08-13)
کاربر شهرسختافزار
سلام
سیستم مورد نیاز بازی splinter cell blacklist رو بگید.ممنون
آخرین ویرایش توسط mahdi-O_o در تاریخ 27-08-13 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
سلام
به این تاپیک مراجعه کنید.
K.T.K.N (14-09-13), mahdi-O_o (27-08-13), morteza_bn (14-09-13), Rezasam1 (27-08-13)
کاربر شهرسختافزار
سلام خیلی ممنون از تاپیکتون لطفا بازی هرکول رو بزارید ممنون
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط K.T.K.N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
RapidShare
UploadBaz
ParsaSpace
Direct Link
پسورد : www.clip4u.org
این بازی روی ویندوز 7 هم اجرا میشه.
K.T.K.N (02-09-13), morteza_bn (14-09-13), Rezasam1 (02-09-13)
سلام خدمت دوستان عزیز ,
بازی تو سبک Command & Conquer Generals Zero Hour داریم ؟ به واقعیت نزدیک باشه نسخه بعدی این بازی فضایی شد اصلا" جالب نبود
و ممنون میشم این درخواست من یعنی نسخه اصل Need For Speed 3 اگه بود لینکش رو بگذارین برای اجرا روی یک سیستم قدیمی میخوام
تا الان هرچی گرفتم یا پرتابل بوده یا صدا نداشته یا کامل نبوده
خیلی ممنون
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks