حقیقتش نمی دونم قوانین اینجا اجازه میده تو تاپیک فروش حرف بزنیم یا نه ولی...میخواستم بگم عجب لاک اسکرین قشنگی دارین برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زنده باد اسب آبی! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب بفروشید...