این کانفیگ چجوریاست ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط drkowi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
این کانفیگ چجوریاست ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط drkowi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بازی ها یه پایه ی گیمنت به راحتی هر چه تمام با نرخ فریم عالی اجرا میکنه. . بازدهی این سیستم نسبت به قیمتش فوق العادست.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks