چرا 250 تومن ؟ گرون نیست ؟
با 240 تومن آدم میره یک GT630 2GB میگیره درسته ؟
کاربر شهرسختافزار
چرا 250 تومن ؟ گرون نیست ؟
با 240 تومن آدم میره یک GT630 2GB میگیره درسته ؟
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
630 نصف قدرت 240 رو داره. میتونی سرچ کنی مقایسه کنی. شما قیمت بگو من بهت بدم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MICPET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GT-6...GeForce-GT-240
آخرین ویرایش توسط Masoudjamali در تاریخ 11-12-14 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks