آخرین نسخه snazziکه کارش حرف نداره(بیشتر میکس و مونتاژ کارها در شهرستان خودمون نسخه های قبل از این کارت رو دارن.)
در مورد جعبه و درایور اورجینال هم ...همه لوازمش موجوده و سالم.
مدلی روی برد نیست.(شاید من دقت نکردم.)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks