آخرین نسخه snazziکه کارش حرف نداره(بیشتر میکس و مونتاژ کارها در شهرستان خودمون نسخه های قبل از این کارت رو دارن.)

در مورد جعبه و درایور اورجینال هم ...همه لوازمش موجوده و سالم.
مدلی روی برد نیست.(شاید من دقت نکردم.)