آخرین نسخه snazziکه کارش حرف نداره(بیشتر میکس و مونتاژ کارها در شهرستان خودمون نسخه های قبل از این کارت رو دارن.)
در مورد جعبه و درایور اورجینال هم ...همه لوازمش موجوده و سالم.
مدلی روی برد نیست.(شاید من دقت نکردم.)
روی جعبه مدل نوشته شدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pc_hex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
pc_hex (05-08-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks