سلام كدوم شركت كارانتيش كرده اسمش رو ميبريد.
عكس از خود محصول ميذاريد يا بسته بنديش.
هزينه ارسال با كي هستش؟ خريدار؟
کاربر شهرسختافزار
سلام كدوم شركت كارانتيش كرده اسمش رو ميبريد.
عكس از خود محصول ميذاريد يا بسته بنديش.
هزينه ارسال با كي هستش؟ خريدار؟
mfirouzi1989 (12-06-13), p.x (11-06-13)
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M29O1 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گارانتی تک دیتا هست عزیز.
عکس از خود محصول ندارم اگر فرصت کنم ان شاء الله هفته آینده میرم شرکت و عکس ها رو ضمیمه می کنم.
هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks