روز اول من خودم از مظاهر پرسیدم بدرد فلان برنامه میخوره یا نه که گفتند قوی تر بخری بهترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arian7660 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گذشت تا امشب اومدم از یه استاد دیگه سوال کردم
گفتم چجوره گفت خوبه و چیز خوبیه و حتی پرسیدم با یک تومن هم که گفت اره مناسبه این شد
بعد هم چون باید پول واریز میکردم امشب دنبال پول بودم و از خود فروشنده هم پرسیدم گفت تا ساعت رسمی
شما که نیاز نداری چون فکر کنم واسطه باشی تا مصرف کننده
مظاهر عزیز
شما یه تاپیک زدی با یه قانون و حتی در ساعت هم به نقل و قل یکی از دوستان تاکید بر12 داشتید
حالا خودتون دارید قانون رو زیر پا میزارید قیمت ندادید یا نبودید الان اومدین رو هیچکس در مزایده قبول نداره
کاش خودتون رو بزارید جای من و اگه در چنین شرایطی باشید چه میکنید
واقعا این بنظرتون درسته؟اصلا این حرف شما تو پست اول اومده؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks