سلام دوست عزیز
نمیخوام فکر کنی دارم تو سر مال میزنم ولی یه کمی تو قیمت هات تجدید نظر کنی بهتره . به عنوان مثال 4770 مگه آکش چند هست که 100 تومان برای بدون گارانتیش هزینه کنی
سلام دوست عزیز
نمیخوام فکر کنی دارم تو سر مال میزنم ولی یه کمی تو قیمت هات تجدید نظر کنی بهتره . به عنوان مثال 4770 مگه آکش چند هست که 100 تومان برای بدون گارانتیش هزینه کنی
lorn (06-03-10)
این همون مدلی هست که توی تهران با گارانتی شرکتی به فروش میرسه و 1 سال گارانتی تعویض داره .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط babak_9 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن نوش 139 هزار تومان هست و اگر 30 درصد عرف بازار ازش کم بشه 97300 تومان ارزش کالا هست در صورتی که این کارت 1 ماه بیشتر کار نکرده و تقریباً نو هست ، پس کم کردن 30 درصد کمی ناعادلانه هست ، به همین دلیل قیمت پابه 100000 تومان درج شده .
سایت اطلاع رسانی و فروشگاه سخت افزار WWW.P30HARDWARE.NET
ارتباط با من 09370309268 - nasiban@yahoo.com - nasiban@gmail.com
سلام من 8800GTS رو81000 خریدارم.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks