300 خریدارم واقعی هستم .سرکاری هم نیست اگه تهرانی همامنگ کن پول بیارم ببرمش.
کاربر شهرسختافزار
300 خریدارم واقعی هستم .سرکاری هم نیست اگه تهرانی همامنگ کن پول بیارم ببرمش.
عضو VIP شهرسختافزار
درود . خوش آمدیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط kordlo برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز وقتی یک کالا قیمت پایه داره یعنی اینکه زیر قیمت پایه امکان پذیر نیست . ضمن اینکه قیمت پایه مشتری داره
بعد شما اومدی 150 از قیمت پایه هم کم کردی ؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mehrdad_ab (13-10-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks