همه باهم 90 تومان مال من . فقط زود خبر بده چون میخوام سیستم جمع کنم عجله دارم
سلام دوست گلم ببخشید دیر جواب میدم نبودم شرمنده

من تا فردا صبر میکنم و اگه کسی نخواست کل قطعات با قیمت 90 تومان مال شما دوست گلم . فقط یه لطفی بکن یه شماره بزار تا بتونم باهات تماس بگیرم

پس تا فردا برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید