علی جان اگر گیگا رو رد کنی بهتره چون این از اون هم بهتر هست هم اونو راحت تر میتونی بفروشی !
اگر آشنا داری به جای نو میشه فروخت البته 10 15 زیر قیمت نوش ، بنده خدایی که میخواد بخره ....... .
کاربر شهرسختافزار
علی جان اگر گیگا رو رد کنی بهتره چون این از اون هم بهتر هست هم اونو راحت تر میتونی بفروشی !
اگر آشنا داری به جای نو میشه فروخت البته 10 15 زیر قیمت نوش ، بنده خدایی که میخواد بخره ....... .
Olesius (24-02-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks