علی جان اگر گیگا رو رد کنی بهتره چون این از اون هم بهتر هست هم اونو راحت تر میتونی بفروشی !
اگر آشنا داری به جای نو میشه فروخت البته 10 15 زیر قیمت نوش ، بنده خدایی که میخواد بخره ....... .
کاربر شهرسختافزار
علی جان اگر گیگا رو رد کنی بهتره چون این از اون هم بهتر هست هم اونو راحت تر میتونی بفروشی !
اگر آشنا داری به جای نو میشه فروخت البته 10 15 زیر قیمت نوش ، بنده خدایی که میخواد بخره ....... .
Olesius (24-02-09)
HWBOT Crew
ممنون حسین جان...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هرچند دل خوشی از این گیگا ندارم! ولی اینو بخوام رد کنم کلی ضرر می کنم! همین جوریش 180 خریده بودم شده 150... معلوم نیست بخوام بفروشم چند فروش بره...!! برای همین احتمالا مشتری خوب پیدا شه ایسوس رو می دم بره...
تو فکر Asus Rampage Extreme هستم تا ببینیم چی میشه...!!
آخرین ویرایش توسط Olesius در تاریخ 24-02-09 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks