دوست عزیز چه 1 ساعت و چه 1 هفته دسته 2 حساب میشه . بنده خدای نکرده فکر نکنید میخام مفت قیمت بدم . 30 درصد کم میکنن البته اونم اگه مشتری خونگی باشه وگرنه دلال مفت میخاد در بیاره . با رمت 350 تومن خریدارم. برای خودم میخام نه برای فروش به کسه دیکه . خدایش بهت خوب گفتم.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks