چند بدم !!! ارسالم نمیخواد اشنا دارم میاد ازت میگره !!!!!!!!!!
فقط ایننو هم بدونم خوبه اگه کناره رمام بزارم مشکلی نداره ؟؟؟
چند بدم !!! ارسالم نمیخواد اشنا دارم میاد ازت میگره !!!!!!!!!!
فقط ایننو هم بدونم خوبه اگه کناره رمام بزارم مشکلی نداره ؟؟؟
Overclocker (11-01-09)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tohid63 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه مشکلی نداره چون هر دو 1066 و تایمینگ 5-5-5-15 هستند فقط ولتاژ مال خودتو نمیدونم !
ولی در کل مشکلی نیست .
100 هزار تومان که رند بشه ولی خداییش خیلی دیگه دارم ارزون میگم چون نوش خیلی بالاتر از این حرفاست و این با نو فرقی نداره فقط طی 1 هفته روزی 3 الی 5 ساعت کار کرده .
tohid63 (11-01-09)
اینم مشخصات رمهای من http://www.kingmax.com/products/dp/ddr2_1g_1066.htmبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چند بار اور کردیییی ..... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پدر رم در اوردی یا نه ؟؟؟
ببین اگه جور میاد با رمای من . به سر میز مذاکره بریم !!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Overclocker (11-01-09)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tohid63 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
10 بار اور شده و آخرین بار با دمای 500 درجه زیر صفر تونستم به فرکانس 2015 برسم با 3.08 ولت !!!! خیالت راحت شد ؟
یک بار تا 1200 زمانی که روی 1200 بود در حد دقیقه بود !!! نترس این رمها خیلی جان سخت هستند اگر روی پکشو نگاه کنی نوشته DBT که اگر از کسی بپرسی بهت میگه که این یعنی در شرایط خیلی سخت تست شده و بدون مشکل از تست آمده بیرون مثلا با فرکانس بالای 1250 و ولتاژ بالای 3.0 خود ژل اینو گفته منم نمیدونستم ولی یه جا خوندم که اینو گفته بود .
گارانتی تک دیتا هم هست و مادم العمر هست .
جور در میاد .
میز مذاکره کجاست ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
tohid63 (11-01-09)
HWBOT Crew
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tohid63 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدببین توحید جان اورکلاک سوزوندن!! یا بیگاری کشیدن از قطعه نیست...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ازاین بابت مطمئن باش...
گواه این مطلب هم جایگاه تیم اورکلاک همین فروم در بین 100 تیم برتر دنیاست... می تونی رو کادر زرد رنگ امضای من (شهر سخت افزار) کلیک کنی...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رمها هم گارانتی Life time دارن پس دیگه جایی برای نگرانی باقی نمی مونه... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
4 گیگ می تونه انتخاب مناسبی واسه سیستم تو باشه...
سیستمت کامل می شه...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
موفق باشی...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Labyrinth (11-01-09), Overclocker (11-01-09), tohid63 (11-01-09)
کاربر شهرسختافزار
کسی نبود ؟
فعلا که توحید جان در حال تصمیم گیری هستند و از آنجا که مطمئن نیستیم جوابشان 100% بله باشه باید به دنبال شخص دیگری هم بود برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
موفق باشید .
tohid63 (13-01-09)
کاربر شهرسختافزار
قیمت 95.000 تومان .
4 گیگ 1066 !!!!!
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks