دوست عزیز کارت 260gtx چه برند هایی دارید و چنده ؟؟؟
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز کارت 260gtx چه برند هایی دارید و چنده ؟؟؟
کاربر شهرسختافزار
ما به دلیل استقبال زیاد از این کارت.ما این کارت گرافیک را یکی از برند zotac داریم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط evrin1941 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Zotac GTX260 SP216
قیمت این کارت حدود235 هزار تومن می باشد یعنی ممکنه یک ذره بالا یا پایین بشه.
اما من پیشنهاد می کنم بهترین انتخاب همون 9500GTمی باشد در حال حاضر تا DX11 بیاد و جا بیفته.نظر نظر شماست.
با تشکر
شرکت گسترش علوم با 15 سال سابقه کار در زمینه فروش قطعات و سیستم و برنامه نویسی فعالیت دارد و تمام افرادی که از ما خرید کرده اند راضی بودند و تا حالا هیچ مشکلی نداشتند.ما به شما کاربران عزیز مشاوره رایگان می دهیم و در زمنیه فروش سیستم و قطعات در خدمت شما دوستان گرامی هستیم.شما برای اطلاع از قیمت ها و راتباط با ما با ایمیل مدیریت در تماس باشید.ایمیل مدیریت:amirmahmood_mir@yahoo.com
evrin1941 (26-07-09)
کاربر شهرسختافزار
سلام . دوست عزیز مگه Zotac شازنده ی بدی هست ؟؟؟؟ zotac یکی از بهترین سازنده های انویدا هست . در سایت تام هاردوار مارک زوتاک رو تست زده. این سایت رو که میشناسید بزرگترین سایت تست قطعات و معتبر ترینه.
Zotac GTX260 SP216 رو اصلا و اصلا نمیشه با 9500 gt مقایسه کرد.
کاربر شهرسختافزار
سلام به شما دوست عزیز.شما منظور ما را خوب متوجه نشدید مثل اینکه.من اصلا نگفتم زوتاک برند بدی است.اتفاقا از برند خوب و معتبر است و من اصلا Zotac GTX260 SP216 را با 9500 مقایسه نکردم و اصلا قابل مقایسه نیست.من عرض کردم شما صبر کنید و عجله نکنید اگر روزلوشنتون زیر1680 است فعلا 9500 بگیرین که وقتی DX11کارت هایش اومد ضرر نکنید.شما مطمئن باشید همین 9500 تا وقتی DX11جا بیفته کفایت می کند .وگرنه شما می توانیدZotac GTX260 SP216 را بگیرید و تا حداکثر دو سال می توانید با حداکثر گرافیک بازی کنید و وقتی که کارت های DX11 بیاد در بازار. کارتی که شما خریدید(Zotac GTX260 SP216 )قیمتش تو سرش می خوره و اروزن می شه و شما هم ضرر می کنی و هم دوباره مجبوری پول گزافی بدی کارت DX11 بخری.من قبول دارم چون بازار راکت شده و قیمت ها وسوسه انگیز است. شما یک 9500GTبگیرید کمتر ضرر می کنید و ان وقت راحت تر می توانید کارت DX11بخرید.خلاصه نظر نظر شماست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط evrin1941 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر پول زیادی دارید می توانید ان را اسراف کنید و یا در جهت خوب استفاده کنید.
شرکت گسترش علوم با 15 سال سابقه کار در زمینه فروش قطعات و سیستم و برنامه نویسی فعالیت دارد و تمام افرادی که از ما خرید کرده اند راضی بودند و تا حالا هیچ مشکلی نداشتند.ما به شما کاربران عزیز مشاوره رایگان می دهیم و در زمنیه فروش سیستم و قطعات در خدمت شما دوستان گرامی هستیم.شما برای اطلاع از قیمت ها و راتباط با ما با ایمیل مدیریت در تماس باشید.ایمیل مدیریت:amirmahmood_mir@yahoo.com
evrin1941 (26-07-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks