سلام - عطا جان آکبند گیگابایت دونه ای 1150 نمی خوای با گارانتی آواژنگ؟ انصافاً قیمتش خیلی عالیه! ارزش خرید آکبندش بالاست!
آخرین ویرایش توسط Hessam II در تاریخ 15-04-15 انجام شده است
Mahdi_ys (16-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks