سلام - عطا جان آکبند گیگابایت دونه ای 1150 نمی خوای با گارانتی آواژنگ؟
انصافاً قیمتش خیلی عالیه! ارزش خرید آکبندش بالاست!
Mahdi_ys (16-04-15)
کاربر شهرسختافزار
سلام خدمت حسام جان عزیز و بزرگواربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hessam II برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در خوب بودن قیمت که هیچ شکی نیست ولی مشتری که این گرافیک رو میخوان بودجه محدودی دارن
بازم ممنونم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks