مادربرد Msi 790fx
سی پی یو. Amd 965 phenom ll
رم ۸ گیگ گیل مدل evo باسش یادم نیست ddr3
پاور هم ۸۸۵ وات گرین هست
قیمتها چند بزارم برای فروش
سپاس
مادربرد Msi 790fx
سی پی یو. Amd 965 phenom ll
رم ۸ گیگ گیل مدل evo باسش یادم نیست ddr3
پاور هم ۸۸۵ وات گرین هست
قیمتها چند بزارم برای فروش
سپاس
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Lord_theOne برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مادربرد 470
پردازنده 300
رم 400
پاور هم بستگی به مدت کارکرد 450 تا 500
Lord_theOne (06-04-20)
سپاس میگم یک گرافیک ۴۷۰ میخوام سخته چون خیلی ها ماین کردن باهاش نمیشه اعتماد کرد به هرکسی کسی میشناسید؟ داشته باشه؟
خواهش میکنم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Lord_theOne برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
طبیعتا اینطور کارت ها احتمال این که توی ریگ ماینینگ استفاده شده باشند زیاده .اگر بودجه دارید RX 580 نو تهیه کنید .
Lord_theOne (06-04-20)
5 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 5 میهمان)
Bookmarks