سلام ، میخواستم یک مانیتور دارم مدل Benq GL-2580HM که دو سال گارانتیش مونده و بدون خط و خش و پیکسل سوخته هستش چقدر مناسبه قیمت بزارم ؟
کاربر شهرسختافزار
سلام ، میخواستم یک مانیتور دارم مدل Benq GL-2580HM که دو سال گارانتیش مونده و بدون خط و خش و پیکسل سوخته هستش چقدر مناسبه قیمت بزارم ؟
8 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 8 میهمان)
Bookmarks