من ی سال استفاده کردم مشکلی نداشتم،، هزینه تعمیرش چقدر میشه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
من ی سال استفاده کردم مشکلی نداشتم،، هزینه تعمیرش چقدر میشه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بستگی به تعمیرکار داره 30 تومن حدودابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط اورند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اون قطعات اگر به این پاور وصل بوده باشن احتمال خرابیشون بسیار زیاده
کاربر شهرسختافزار
ینی الان که به اون پاور وصل هم نیستن بازم شانس خرابیشون بیشتره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله چون تحت ولتاژ استندبای بالا کار کردن . ولتاژ سیم بنفش رو بگیرید احتمالای به جای 5 ولت الان 7 ولتهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط اورند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
9 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 9 میهمان)
Bookmarks