سلام، من کارت گرافیکم رو چقدر میتونم بفروشم ؟
8GB XFX Radeon RX 480 GTR
جعبه ندارد.
ماین و اوورکلاک نشده است.
تاریخ خرید شهریور 95
سلام، من کارت گرافیکم رو چقدر میتونم بفروشم ؟
8GB XFX Radeon RX 480 GTR
جعبه ندارد.
ماین و اوورکلاک نشده است.
تاریخ خرید شهریور 95
آخرین ویرایش توسط kingzegon در تاریخ 21-09-18 انجام شده است
بدون گارانتی 1.300 تا 1.5 فکر کنم مناسب باشه .البته این کارت ها رو بدون شک به زیر ماین بودن قیمت بالایی نمیخرن مگر اینکه یوزر بخرهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط kingzegon برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (27-09-18)
9 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 9 میهمان)
Bookmarks