----------------برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehrdad.A 88 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
77 حدودا
----------------برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehrdad.A 88 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
77 حدودا
Mehrdad.A 88 (13-09-17), MOSTAPHA_VIP (13-09-17)
کاربر شهرسختافزار
من دو تا 4 گیگ از این رم دارم، به نظر شما ایده خوبیه که با دو تا 4 گیگ ADATA با باس 1600 تعویض کنم و 40 تومن سر بدم ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
15 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 15 میهمان)
Bookmarks